fredag 23 maj 2008

Kan det vara dags?

jaha då är det den 23:e maj
Har haft lite värkar i natt men vet inte om det är förvärkar...
Har fortfarande lite värkar nu på morgonen.....
Hoppas ju på att det ska komma en liten bebis....
Vi får väl se vad som händer.... Har suttit och klockat dem och de kommer med ca 6 minuters mellanrum. Samtidigt gör de inte så ont..
Ringde förlossningen för att kolla lite... (eftersom jag inte vet om det är förvärkar eller riktiga)
Har tid hos Barnmorskan idag kl 10,40 så hon tyckte jag skulle åka dit... vilket jag tänker göra... så kanske de kan avgöra. Sen sa tanten på förlossningen att de hade ganska så fullt.... men att jag skulle återkomma om det tilltog...

Jag har ju haft turen att må bra genom hela graviditeten och inga förvärkar har jag haft heller... så klart man blir förvirrad när det väl kommer något som gör lite ont...

Hoppas Hoppas Hoppas att det är "på riktigt" *S*

Inga kommentarer: