torsdag 10 november 2016

När bloggen har varit på paus

Hej ni få som kanske fortfarande kommer in och tittar här ibland.
Jag tog en välbehövlig paus från mitt bloggande men ska försöka ta upp det igen.
Min mobil har fullt minne så jag har inte kunnat installera appen än men det ska göras så att jag kan lägga in bilder här igen.

Vad har hänt?

Ja en massa. Jag är inte redo att skriva om det här ännu. Vissa gillar inte att man skriver om sitt privatliv offentligt. Jag startade denna blogg 2007 när jag väntade Smulan som blev en fin underbar Alicia. Det är 8 år sedan. Tanken var att bloggen skulle vara min dagbok. I en dagbok skriver man om sitt liv. Hur ska man kunna skriva om sitt liv utan att vara privat?

Detta är mitt liv. Mitt liv bygger på mina beslut. Varför ska folk ha så mycket åsikter om hur man lever sitt liv?

I Stockholm har det varit snökaos i 2 dagar. Det värsta på 111år säger dom.

Jaja detta är en början på att blogga igen så detta var lite tankar från mig.