lördag 3 januari 2015

För det är 3:e dagen på det nya året

Bilder kommer jag har bara inte orkat. Lyckades dra på mig feber dagen innan nyårsafton och kände mig så trött. Var dock bra på nyårsafton men efter det har liksom energin inte kommit tillbaka. Sov inte så mycket.

Igår var det jobb. Skönt med en dag för att sen ha helg igen. Solen strålar men det är så kallt ute.

Anton vilar och Alicia kollar på film. Sen ska vi över till mina föräldrar för att hämta lite julklappar från brorsan och hans familj.

Lite mix inlägg. Kände bara för att blaja av mig lite. I januari har jag ett event inbokat och det ska bli kul. Pressfrukost för bilbarnstolar. Själva har vi Britax bilbarnstol till Anton. Vi är så nöjda. Han kommer få sitta i den i ett år till iaf.

Har en summering av året 2014 men den är kvar på jobbet. Mycket hände. Förväntningar på det nya året är en del. Jag har några mål som jag verkligen vill nå.

Inga kommentarer: