torsdag 25 december 2014

För rean är i full gång

Ja jag har redan handlat på mig en massa bra på rean.
Nu på morgonen klickade jag hem på Jollyroom 2 uv bad tröjor till Alicia och ett par rosa Abeco gummisar till våren till samma tjej. Allt gick på ca 200kr men då var frakten 49kr. Så badtröjorna gick på totalt 79kr och gummisarna 89kr.

Pippibadtröjan har Anton också (samt att de har matchande POP badkläder med) sen den blåa Swimpy kan ju även Anton använda. Gör ju inget att en UV tröja är lite stor...

I Måndags startade HM sin rea. Jag klickade även hem en massa där. underkläder till mig, strumpor till barnen, shorts till mig, tröjor och leggings till barnen och 3 par strumpbyxor till Alicia.

I morgon tror jag att Åhlens rea börjar. Då kommer vi syskon att samlas där och shoppa loss =O)

Inga kommentarer: