onsdag 10 september 2014

För det är alltid något

Ja när man tycker att man har bockat av dey värsta på att göra listan så fylls den på med mer. Anton bröt sönder Alicias glasögon så idag efter jobber var det till att åka och fixa detta. Så nu blir det nya bågar om någon vecka för henne.

Sen har jag skrivit ihop allt till ansökan om vårdbidraget Äntligen! Skickat in läkarintyget så nu hoppas vi på att de tycker som vi på FK.

Nu är det bara 180 fråger som ska fyllas i på nätet. Nä jag skojar inte! Det är 180 frågor men detta gäller en annan sak.

Längtar tills fredag eftermiddag. Inte bara för att det är fredag utan för då kommer städerskan. Det är verkligen en fröjd att komna hem när hon har varit här!

3 kommentarer:

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Lycka till med ansökan... det har jag gjort några gånger och det är alltid lika utlämnande och jobbigt varje gång.

Kolla med dina bloggkompisar om de inte ska med på Lilla Bloggdagen. Vi har ett par platser kvar och det kommer att bli en helt galen dag!

Smulan sa...

Hej Marlene! Ska kolla runt lite... jag ser verkligen fram mot lilka bloggdagen 😊

Smulan sa...

Min glada gubbe blev två frågetecken :0 (