söndag 29 juni 2014

För sommaren är försvunnen

Alltså ärligt! Vad är det med vädret? Jag har varit sjuk i 3 veckor och inne på min 4:e påbättringsvägen ÄNTLIGEN! Anton har feber och Astma...  så vi sitter inne och jag borde ju inte klaga....MEN lite sol vore trevligt. Nu ska ju alla fly Sverige till Medelhavet så resorna är superdyra.

Mannen skulle boka om våra Thai biljetter (vi åker en månad i vinter!) Från finnair till Thai air och det var värsta telefonkön. Vi hade ju ev. Tänkt köpa flygstol om någon vecka ner till Gran Canaria eftersom vi har boendet fixat där men 4300kr per pers..... nej glöm det!! Jag är i alf. nöjd om det är uppehåll och runt 20grader...

Idag har vi som vanligt softat. Jag tog bilen ner till Haninge med dottern och köpte lite guppys. 2:a gången utanflr dörren på över 2 veckor typ om man bortser från läkarbesök och dagislämning. Alicia har även varit på brunch kalas idag på en golfklubb... fint ska det vara hehe.

Veckan som kommer är jag själv med 2 barn. Bara vi blir friska så blir det bra...

Inga kommentarer: