lördag 17 maj 2014

För att jag blev utvald till Loppi blogbag sommar

Jippi jag ska få tästa Loppi blogbag Sommar. Ska bli roliga att få testa lite nyheter =O) Påsen borde dimpa ner hos mig närsom och när den gör det så blir det mer bloggande om dessa grejer. Känns som om det verkligen är grejer som passar mig =O)



Ush jag måste verkligen bättra mig. 7 dagar sedan jag bloggade sist. Men det har sina förklaringar. Instagram är en av dem. Jag instagrammar mer än bloggar heter Virrevippen på instagram.

Sen har ju lillkillen varit jättesjuk. Med både öroninflammation och astma. Läkaren trodde att han hade lunginflammation men vid återbesöket efter en del kortison så lät det bättre... så denna vecka har han fått i sig en massa mediciner. Kortison i 2 omgångar, inhaleringar till förbannelse, grenulat som ska lockas in i munnen med hjälp av lite god jordgubbsyogurth och sen antibiotika....

Syrran var förbi här idag en sväng. Vi har varit ute hela dagen typ.
Sen drog syrran hem och Patrik åkte på kvälls/nattjobb så nu sitter jag här.....

Inga kommentarer: