måndag 18 november 2013

För Loppi har fått ett nytt utseende

Hej alla!

I helgen var jag som sagt på Loppis Jul event. Det var fantastiskt trevligt och goodie bagen var den bästa jag någonsin har fått! Helt fantastiskt vilka samarbetspartners de har skaffat sig. Blomsterlandet var där och visade hur man enkelt dekorerar en julkrans, OBH Nordica och Nina från hela Sverige bakar var där och visade deras nya produkter. Vi fick även provsmaka hennes muffins och de var fantastiskt goda. Andreas Weise var charmig och sjöng så fint! Stor och Liten visade topp 5 i julklappar och lite tipps. Polarn och Pyret hade modevisning. Kändispanelen  Ann Söderlund, Kitty Jutbring och Anita Schulman diskuterade hur man överlever  jobbiga släktingar. Verkligen härligt att få kicka igång julen tillsammans med Loppi.

Loppi har gjort om sin sida och jag bara älskar den. Man får inspiration och tipps och en massa roliga bloggar att följa. De har tävlingar och så kan man köpa och sälja begagnat.

Jag hoppas verkligen att ni tar er en titt på deras sida! Länken har ni här: Loppi.se




 Bilden ovan tillhör Loppi! Jag på Loppis julevent.
 Loppis härliga sida
Den fantastiska goodie bagen som innehöll stavmixer från OBH Nordic, tvål från Yasuragi, pepparkakor osv. Jag kommer att blogga mer om det senare.
 
 

Inga kommentarer: