söndag 3 mars 2013

För att det ser ljust ut.

Äntligen är vi alla friska (peppar peppar) och jag ska gå till jobbet i morgon! Tjohoo. Fast jag kommer ha asmycket att göra och det är ju mindre roligt att ligga efter. Idag har vi för första gången på mycket länge gjort något tillsammans. Först var Patrik och Alicia i simhallen och sen åkte vi hela familjen till båtmässan. Avslutade dagen hemma hos mamma och pappa som jag inte har träffat på väldigt länge. Nu nattas båda barnen och sen ska tvätten hänfas. Efter det är jag färdig för soffan. Borde jobba men det finns ingen energi och denns dag behövde jag verkligen till att göra något roligt...  blir nog en lång dag på kontoret i morgon om jag har energin.... Dena förkylning jag har haft var inte att leka med. Hoppas nu bara på att Anton kan hålla sig frisk kommande vecka. Han verkar extremt känslig och åker på det mesta och blir sjukare än vad dagiskompisarna blir....





Inga kommentarer: