lördag 3 juli 2010

Trött!

Ja lite motgångar som gjorde att allt känns Piss. Vill inte gå in mer på det än att säga så... Ikväll åt vi en ytterligare supergod måltid från Linas matkasse. Körde Patrik till hans vän. När jag och A kom hem var tanken den att A skulle sova. Parkerar och en granne vinkar och ropar och frågar om jag och A vill ha fika. Satt där i 2 timmar. Sen kom en annan granne :0). Ingen tidig kväll med andra ord. Har inte städat och packat som jag borde ha gjort. Nepp när A kom i säng så kollade jag på en film jag hyrt och åt lite godis... En riktigt trevlig kväll och vi har bra trevliga grannar.... Sånna växer inte på träd direkt.


-- Post From My <3 iPhone

2 kommentarer:

Unknown sa...

jag finns här om du behöver snacka, hoppas du vet det!
kram!

Unknown sa...

jag finns här om du behöver snacka, hoppas du vet det!
kram!