tisdag 25 maj 2010

Tråkinlägg

Ja så känns det att det kommer att bli. Jag är som vanligt astrött. A sover nu i sin säng och jag hoppas på att det inte blir några fler spyor (så trött på att byta lakan) Hon är iaf mycket bättre idag och jag tänkte att i morgon kan hon nog gå på dagis men Patrik blir nog hemma i morgon med henne iaf.
Altanen arbetet går framåt men sakta..... hoppas den hinner bli klar tills på Lördag då vi har kalaset. Jag såg framför mig det iaf samt soligt väder men det ser mörkt ut.....

TRÖTT TRÖTT TRÖTT!!

En bra sak som jag är stolt över iaf är att jag var och tränade ett Aerobicspass idag på lunchen. En kollega som håller i ett pass för oss anställda. Han var jätte duktig!!

Nej Desperata husfruar nästa.... samt leta fram en bra bild..... hmmm många att välja på!

Inga kommentarer: